Wysłany: Wto 06 Wrz, 2011 ZMŻ - Zabili Mi Żółwia
Witam.Może uznacie że spamuje ale jest dużo za mało polskich zespołów reggae na Woodstocku :) także składam Kolejna propozycje , mianowicie , Zabili Mi Żółwia
ZMŻ jest raczej bardzo lubianym zespołem i wydaję mi się że na woodstocku nie był , a jak był to dawno temu (jeżdżę na woodstock od 3 lat) , mają wieeele pozytywnych kawałków , przy których na pewno byśmy się wszyscy razem świetnie bawili
Wysłany: Wto 06 Wrz, 2011
Byłem na ich koncertach kilkukrotnie i zawsze było świetnie, pozytywne granie, fajna atmosfera, dobra zabawa, ale nie jestem do końca przekonany bo każdy koncert który odwiedziłem był raczej przy mniejszej publice... Nie to żebym w nich nie wierzył, ale mam wątpliwości co do jakości koncertu na Woodzie, o ile w ogóle jest szansa na to że zagrają...
_________________ Always look on the bright side of life...
grali na Juwenaliach na lotnisku rok, czy dwa temu, publiki było dosc sporo, wszyscy dobrze sie bawili... u Kryszny daliby sobie rade w zupełności:)
a klimat robią niezły więc z porwaniem publiki do Jaracza albo King-Konga nie powinno być żadnego problemu;)
Ja mimo, że zespół bardzo lubię i byłam na koncertach to uważam podobnie jak koleżanka Raczkins, że u Kryszny daliby radę, ale na dużą to tak średnio..
_________________ życie nie pieści, pieśćmy się sami
zero smutków, zero złości, wy***ane po całości ;)
Uwaga!Wszystkie linki, które tu wklejam otwieracie na własną odpowiedzialność :P
Wiek: 23 Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 1493 Skąd: RioDeŚwiebodzineiro
Wysłany: Sro 07 Wrz, 2011
Kiedyś bardzo lubiłem ZMŻ, ale już chyba z nich wyrosłem. Nie bez znaczenia jest też fakt, że oni w sumie stoją w miejscu ze swoją twórczością.. Ja jestem na nie.
_________________ Idzie Jasiu przez las, patrzy, a tu podkowa. Podnosi, obraca, a tam koń.
Bo to on Jaracz Joint!:p
Jak dla mnie spoko,na pewno były by plonsy we wszystkie strony:)
_________________ Jeszcze się ktoś znajdzie co Nam dogodzi!:p
Podziel się na: